lv
en

Te ir darbs

Annvil komandai aicināti pievienoties motivēti nozares profesionāļi, kuri ar savām zināšanām un pieredzi gatavi radīt pievienoto vērtību Annvil interjera arhitektūras projektiem starptautiskā un vietējā mērogā.

5

DARBS BIROJA VADĪTĀJAI/AM – VALDES ASISTENTEI/AM

Galvenie darba pienākumi:
_biroja ikdienas tehnisko vajadzību uzraudzība un operatīvās darbības nodrošināšana
_cieša sadarbība ar uzņēmuma vadību, atbalsta nodrošināšana operatīvajā un administratīvajā darbā
_atbalsts jaunu uzņēmuma procedūru un politiku ieviešanā
_uzņēmuma iekšējās komunikācijas uzturēšana un vadīšana, vadības informācijas aprites nodrošināšana
_koordinēt sapulču uzdevumus un lēmumus, un ar to saistīto projektu izpildi
_līgumu caurskatīšana un lietvedības sistēmas organizēšana un uzturēšana
_jauno/aizejošo darbinieku procedūras pārvaldīšana
_komunikācija ar klientiem un sadarbības partneriem

Prasības:
_vismaz 5 gadu pieredze biroja vadīšanā/administrēšanā 30+ darbinieku vai lielākā uzņēmumā/birojā
_augstākā izglītība biznesa vadībā, jurisprudencē, komunikācijās vai citās saistītās jomās
_izpratne par labu uzņēmuma pārvaldības praksi
_lietvedības sistēmas/principu pārzināšana
_pieredze valdes asistēšanā
_latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
_izcilas organizatoriskās prasmes, precizitāte, augsta atbildības sajūta, spēja ātri uztvert un apstrādāt informāciju
_teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām

Mēs piedāvājam:
_dinamisku darba vidi radošā kolektīvā
_līdzdalību ievērojamos vietējos un nozīmīgos starptautiskos projektos
_jaunus profesionālos izaicinājumus, mainot uzņēmuma kultūru straujas izaugsmes laikā
_pievilcīgu un konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikumu un CV sūtīt uz e-pastu: info@annvil.lv līdz 2018.gada 1.oktobrim.

 

DARBS BŪVNIECĪBAS/INTERJERA PROJEKTU REALIZĀCIJAS VADĪTĀJAM

Pienākumi:
_sagatavot tāmes un piedāvājumus atbilstoši projekta specifikācijai
_būvdarbu apjomu, materiālu un ar būvniecības procesu saistīto izmaksu aprēķināšana
_analizēt rasējumus un specifikācijas
_organizēt un izvērtēt apakšuzņēmēju cenu piedāvājums
_pārraudzīt un vadīt projektus izstrādes un realizācijas fāzēs
_uzturēt un vadīt saziņu ar apakšuzņēmējiem un klientiem
_sagatavot un uzturēt projektam atbilstošu dokumentāciju

Kvalifikācija:
_iepriekšēja pieredze augstas pievienotās vērtības tāmēšanas projektos ar smalku detalizācijas pakāpi
_vismaz 3 gadu pieredze arhitektūras un dizaina nozarē vai saistītā jomā
_teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
_izglītība inženiertehnikas, arhitektūras vai celtniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
_teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas
_zināšanas kādā no Autodesk programmām un pieredze darbā ar tāmēšanas programmatūru un izklājlapu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

Attieksme:
_‘lielu lietu’’ domātājs un darītājs
_saskatīt iespējas katrā izaicinājumā
_māksla prioritizēt
_nekad nepadoties!

Piedāvājam:
_dinamisku darbu komandā kļūstot par nozīmīgu posmu vietējos un starptautiskos projektos
_pievilcīgu un konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
_izaugsmes iespējas

Pieteikumu sūtīt uz e-pastu: info@annvil.lv līdz 2018.gada 1.oktobrim.

Sāc sadarbību šeit

Sazinies ar mums